Povežite vašo spletno trgovino s programom Minimax

Spletna prodaja je doživela razcvet v zadnjih letih. S povečanjem spletne prodaje se povečuje tudi potreba po avtomatizaciji prodajnih procesov. Cilj procesov je zmanjšanje napak, pohitritev izvedbe naročil in izboljšanje uporabniške izkušnje. V zadnjih parih letih so bile več kot očitno vidne slabosti nepripravljenosti spletne trgovine na nenadno povečanje prodaje. Neustrezno izvršena naročila, pomanjkanje delovnega kadra, neustrezno vodenje in označevanje cen in zaloge na spletu – vse to je vodilo v slabo prodajo in nezadovoljne stranke. Rešitev tega je integracija spletne trgovine z zunanjimi računovodskimi programi.

woocommerce minimax povezava

Glede na raziskave, je povprečni čas za osnovno obdelavo naročila 15 minut (vnos podatkov stranke, vnos naročila, izdelava dokumentov, ..). To je nepotrebno ponavljajoče delo, ki zaradi človeškega faktorja vsebuje napake in izgubljene stranke. Ali res želite izgubiti stranke zaradi nepotrebne napake? Se vam ne zdi izguba časa za izvajanje ponavljajočega dela, ki nima velike dodane vrednosti?

Kot večina ostalih podjetij tudi vi uporabljate računovodski program, ki služi v primeru spletne trgovine za vodenje zaloge in izdajo ustreznih dokumentov, kot npr. računov.  Računovodski programi (npr. Minimax, Vasco) omogočajo avtomatsko izmenjavo podatkov. To dopušča, da se različni sistemi povežejo s ciljem varne in stabilne izmenjave podatkov. Ročno osveževanje zaloge in cen na spletu ni več potrebno. Hkrati se vsa spletna naročila avtomatsko uvozijo z vsemi potrebnimi podatki v vaš računovodski program. Po potrebi se ustvarijo potrebni dokumenti (predračun, račun, dobavnica, …), katere vaša stranka dobi po elektronski pošti. Vse to se z ustrezno integracijo izvede v parih sekundah.

Z vizijo izboljšanja vaših poslovnih procesov se vzpostavi integracija vaših poslovnih procesov oz. se izvede integracija vaše spletne trgovine Woocommerce in računovodskega programa Minimax. Z integracijo se pohitri realizacija naročil, zreducira število nepotrebnih napak, razbremeni prodajno osebje in vzpostavi celovit avtomatiziran prodajni proces. Z integracijo spletne trgovine ste pripravljeni na bodoče smernice spletne prodaje in se lahko odzovete na nenadno povečanje prodaje kot je to bilo vidno v zadnjih letih.

Sama integracija je izvedena profesionalno, ki je adaptirana vašemu prodajnemu procesu. Integracija se ponuja kot rešitev na ključ, kar pomeni, da ni potrebe za kakršnokoli spremembo na strani vaše spletne trgovine (npr. Woocommerce, Magento, ..) in se vzdržuje za nemoteno delovanje povezave in izmenjave podatkov.