Izdelava spletne trgovine je zahteven in kompleksen projekt in je najbolje, da ga izvede izkušen profesionalce, ki ima večje uspehe s spletnimi trgovinami. Če želite veliko prodati, kar je seveda namen spletnih trgovin, potem morate tak projekt prepustiti profesionalcu in z njim zelo tesno sodelovati. Izdelava spletne trgovine zahteva skrbno načrtovanje vseh aktivnosti, od prodajnih, števila stikov, do marketinških in tudi SEO optimizacije za iskalnike, do besedila torej tekstopisja in oblikovanja. Vse to se mora poklopiti v odlično uporabniško izkušnjo, da boste imeli promet preko spleta in tudi nakupe.
Izdelava spletne trgovine zavzema več faz. Najbolj pomembna je dobro načrtovanje na začetku, kateri artikli bodo v trgovini in kako naj se prodajajo. Glede na to se sprogramira koda, ki se že takoj optimizira glede ključnih iskalnik besed na katerih bazira spletna trgovina.
Izdelava spletne trgovine v naslednjem koraku zavzema optimiziranje ključnih besed v člankih in opisih izdelkov, povezav, naslovov in tudi dodatnih opisov, ki vlečejo stranke na sebe. V naslednjem koraku se dodajo razne statistike, ki merijo prodajo.
Izdelava spletne trgovine se nadaljuje tudi z lepim videzom ter dobro uporabniško izkušnjo, kar pomeni, da mora biti tako zasnovana, se hitro nalaga, je odzivna, ni nekih mrtvih povezav in strani, da so slike čim manjše in se hitro naložijo ter da so pravilno optimizirane. To je ključnega pomena za iskalnike, da bodo trgovino umestili karseda najvišje v iskalniku, če je na prvih straneh je to najbolje, saj naprej ljudje ne iščejo in ne klikajo.
Da bi bila spletna trgovina res učinkovita in vredna svojega denarja ter bo nosila velik donos, za kar je namenjena, se ne sme preskočiti nobenega od korakov. Poleg tega jo je treba ves čas vzdrževati, osveževati in dodajati informativne članke ter povezave. Slediti je treba trendom in dodati sodoben marketing, ki bo pika na i celotnega projekta.